Ma egy cég hosszú távú sikeréhez ez a három dolog kell: a munkavállalók szakértelme és lojalitása, a partnerekkel való jó kapcsolat és a legmodernebb technológia alkalmazása – vallja a FERZOL Lemezmegmunkáló Kft.

„Az elmúlt 30 év tapasztalataira alapozva a K&H társadalmi felelősségvállalási stratégiájának egyik fontos területe a vállalkozásösztönzés, amelybe 2015-től bevontuk a hazai családi vállalatokat is. Célunk, hogy hosszú távon erősítsük a szektor fenntartható működését és a családi értékek továbbvitelét. Ennek részeként hívtuk életre két évvel ezelőtt a K&H családi vállalatok kiválósági díjat, ahol a sikeres hosszú távú stratégia kategóriában legutóbb a FERZOL Lemezmegmunkáló Kft. eredményeit ismertük el” – tájékoztatott Ékes Ákos, a K&H családi vállalatok szakértője.

Forrás: www.hirado.hu

 

„Cégünk 27 éve tartó sikeres működésének titka a hosszú évek óta változatlan alapértékeinkben rejlik. Ilyen a kollégáink megbecsülése, a partnereknek nyújtott hosszú távú stabilitás, és a legkorszerűbb technológia nyújtotta magas minőség. Ennek a mesterhármasnak köszönhetjük sikereinket, tudjuk növelni az általunk előállított termékek hozzáadott értékét és fejleszteni az összeszerelési kapacitásunkat, amelyek által egyre közelebb kerülünk a járműipari beszállítói jogosultság megszerzéséhez” – mondta el Bíró Zoltán, a FERZOL Lemezmegmunkáló Kft. tulajdonosa és ügyvezető igazgatója. A családi vállalat az európai piacokon túl Észak-Amerikától a Távol-Keletig számos iparágat – többek között a mezőgazdaságot, az élelmiszeripart, a hűtés- és vezérléstechnikát – lát el alkatrészekkel.

Lojális kolléga nélkül nem megy

A KSH jelentése szerint az iparon belül 7,3 százalékos súlyt képviselő fémalapanyag és fémfeldolgozási alapanyag gyártás stabil növekedést tudhat maga mögött: 2015-ben és 2016-ban egyaránt 3 százalék feletti bővülés jellemezte a szektort. Ennek köszönhetően a 85 ezer főt alkalmazó alágazat a foglalkoztatási rangsorban – a járműgyártás és az élelmiszeripar után – az előkelő harmadik helyen szerepel.

Stockphoto - hegesztés - védőszemüveg - védőmaszk

„Jelenleg közel 450 főt foglalkoztatunk, és úgy gondoljuk, stratégiai céljaink nem valósulhatnának meg a tudatos, kreatív és megfelelően motivált munkavállalók nélkül. Ezért prioritásnak tekintjük dolgozóink elkötelezettségének erősítését, munkájuk megbecsülését és képességeik, ismereteik folyamatos bővítését, hiszen ez a szervezeti hatékonyságunk megőrzésének kulcsa” – mondta el Bíró Zoltán.

Minőség = stabil partnerek = előre tervezhetőség

A siker elengedhetetlen eleme a partnerekkel kialakított jó kapcsolat. „A magas minőség hosszú távú, jó kapcsolatokat és vevői elkötelezettséget eredményez. Partnereink száma és összetétele évek óta töretlen fejlődést mutat, és szinte mindegyikükkel Stratégiai beszállítói és Preferált beszállítói együttműködést alakítottunk ki. Ennek köszönhetően minimum 2-3 évre előre tervezhető megrendelési állománnyal rendelkezünk, ami nagymértékben hozzájárul a célok eléréséhez és újak kitűzéséhez” – emelte ki Bíró Zoltán.

Korszerű technológia nélkül lemaradunk a versenyben

A stabil és jól képzett kollégákon, illetve a folyamatosan bővülő vevői körön túl a technológia fejlődésével is lépést kell tartani. „A versenyképes gyártási hatékonyság érdekében stratégiánk fontos részét képezi a legmodernebb – robotizálás és automatizálás – csúcstechnológiát magába foglaló gyártó berendezések beszerzése is, amelyek lehetővé teszik olyan technológiák alkalmazását, mint a CNC hajlítás, a 2D-3D lézervágás vagy a nibbelés ” – tette hozzá az ügyvezető.

A fórumról

Friss hírek

A Polaris Kupa első nyertese az FBN-H!

A Párizs melletti Fontainableau-ben tartotta az FBN-I múlt héten az ügyvezető titkárok szokásos éves találkozóját. 30 ország egyesületéből közel 50-en vettek részt az eseményen, s mindenki nagy meglepetésére az FBN-H elhozta az elsőként átadott Polaris Kupát!

   
Írta: Csidei KrisztinaDátum: 2019. Január 30., Szerda

Családi történetek: „Az izsáki homoktól a nemzetközi cégbirodalomig”

Tommal már tervezzük egy ideje, hogy útnak indulunk és végig látogatjuk egyesületi tagcsaládjainkat. Családlátogatásaink elsődleges célja, hogy jobban megismerjünk Titeket és lássuk, miben tudná Egyesületünk még jobban támogatni Családotokat. Másodlagos célunk pedig, hogy a többi taggal is jobban megismertessünk Benneteket tanulságos történeteitek megosztásával.

Első célállomásunk Jakabszállás volt, ahol nagy örömünkre hat családtag fogadott bennünket a H. Szabó Családból. Bár mindenki nagyon fáradt volt az esti órákban, mégis a humor és a nevetés végig kísérte egész beszélgetésünket.

 

Írta: Csidei KrisztinaDátum: 2019. Január 11., Péntek

Beszámoló a 14. K&H Klubról (2018. november 28.)

Ékes Ákos (az Üzletfejlesztés vezetője) a november 28.-ai K&H Családi Vállalatok Klubján bevezetőjében beszélt a múlt héten átadott K&H Díjról és a nyertes pályázókról. Kiemelte, hogy idén a legtöbb pályázat a társadalmi felelősségvállalás kategóriában érkezett és a díjat jövőre is meghirdetik majd. A részletekért kattints ide

Örömmel vezette be a nap izgalmas és sokakat érintő témáját, melynek előzménye 4 évvel ezelőttre nyúlik vissza. A K&H klubok indítását megelőzően ugyanis Ákos ellátogatott 10 családi céghez, akiket többek között a cégeladásról is faggatott és 10-ből 10-en azt válaszolták, szívesen eladnák a cégüket, ha a vevő számukra megfelelő árat kínálna.

Egyesületünket 9 család képviselte az eseményen. Képek itt.

 

Írta: Csidei KrisztinaDátum: 2018. December 17., Hétfő